onsdag den 2. marts 2011

Indien, jeg behøver ikke forberedelse

Det er ikke let at skrive et fængende jobopslag om et folkeskolelærerjob på Falster, og derfor har nedenstående tekstudtræk i Jobindex sikkert virket som en rigtig god suspense-skaber der har medført ekstra klik.

Det gjorde det i hvert fald for mig. Som fan af mystiske udsagn der kunne være Casper og Mandrilaftalen værdig, klikkede jeg naturligvis ind selv om jeg ikke skal være folkeskolelærer.

Selve opslaget viste sig dog at se helt almindeligt ud – bortset fra at det var langt mere koncist end den slags opslag plejer at være:

Så på den måde var det en god kommunikationsoplevelse. Men min undren er ikke lagt til ro – og fint nok, for det er sådan en dejligt pirrende undren: Hvordan kunne linjen "Indien. Jeg behøver ikke forbe…" trækkes ud i oversigten? Og ikke mindst: Hvor pokker den kom fra?

2 kommentarer:

  1. Hej. Overskriften kom herfra: http://www.laererjob.dk/job/TeachersShow.aspx?ObjectId=1

    SvarSlet
  2. Hej Camilla, tak for opklaringen!

    Hm ... det er altså fra en overskift i en artikel inde på Laererjob.dk. Jeg har også siden set ordene i andre stillingsudtræk på Jobindex, så det kører da bare skidegodt med de der smarte feeds.

    :-|

    SvarSlet