fredag den 18. december 2009

Tort til gengæld til Bubber

Af Peter Pjevs

BREAKING!!!!!!!

Det er mig en glæde at hermed meddele nyheden at Bubber er kommet i klimafængsel, for jeg har jo nemlig ikke haft så mange nyheder i min juledagbogsskribentvirkning – hvis man ser bortset fra hvid jul.

Han er så ganske vist ikke død, hvad der ellers kunne være min endelige konklusion på Ekstra Bladets skrivemåde ”i hvert fald hang han i en lygtepæl da politiet tog ham”. Men han dinglede altså åbent lys ikke. Faktisk kan man & jeg konkludere teksten at han ”gav en hånd” med at hænge en bandelysning op.

Klimafængslet ligger på noget der hedder Retortvej, og det er naturligvis ikke tilfældigt. Når samfundet lider tort på grund af balladebøller, så gør man til gengæld, og det siger jo sig selv at det er derfor det hedder retort.

Nu er der 6 dage til jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar