tirsdag den 1. december 2009

Så kan I se hvad I synes

Af Peter Pjevs

Hej så. Nu får jeg min lejlighed til at tale til alle jer. Det er mig en meget stor glæde at byde velkommen til mig selv. Jeg hedder Peter Pjevs. Og jeg vil sige at jeg er ikke en original.

Her fra 1. til 24. december skal jeg så skrive det jeg synes. Jeg er nemlig juleskribent. Så håber jeg at I kan lide mig. Det første jeg vil sige, er at min forstand på sprog nok ikke kommer op på Martins, for han er jo meget dygtig til at komme med sine i-ak-tagelser og blive gal og sådan noget, men det kan jeg nok ikke.

Men Martin siger at jeg bare skal gøre det så godt som jeg kan, for det er lige nøje-agtigt på dutten pointen. Det er jo nemlig sådan at Martin ikke er særlig tålerant – og det betyder jo at han ikke tåler ret meget – og så mente de at hvis han skal tåle det her i 24 dage på sin blog, så kan det måske have en klog effekt. Det hedder vist noget med kogle-terapi eller sådan noget, men det er ikke noget jeg skal udtale mig om. Det har jeg fået meget kraftig besked på.

Jeg glæder mig meget til at skrive noget her de næste 23 dage! Og så vil jeg måske ikke være så ensom – før juleaften. Så kan I se hvad jeg synes om noget. Og så kan I se hvad I synes. Ikke?

1 kommentar: