lørdag den 5. december 2009

Hende fra sundhedsorganerne

Af Peter Pjevs

Vi lever i en meget turbolent tid, og det går så hurtigt at det kan være svært at følge med. Men det er nu heller ikke noget jeg går så meget op i.

Så ser jeg bare tv uden at følge med, og så ser man jo nemlig nogen andre ting, og så er man måske den eneste der ved det man har set. Derfor vil jeg i dag gøre opmærksomhed på noget meget uhyggeligt:

Nu har jeg nemlig opdaget hvorfor hende der fra sundhedsorganerne er mærkelig, og jeg vil godt råde meget bod på ikke at stole på hende.

Se nu lige her:

Så kan I jo nok se det.

Kan I ikke?

Okay, så hjælper jeg lige en del. I burde ellers kunne regne den ud, nu hvor det er jul, men I kan måske ikke huske ham dér Benny?

Han var jo nemlig sådan en storsnude. Men så når han var alene, fik han briller og hugtænder fordi han var en meget farlig nåsåer som havde en ganske anden orden end han sagde:

Så, nu kan I jo nok se det, ikke?

Og hende nåsåeren fra sundhedsorganerne, hun har endda de briller på hele tiden, men hun narrer jo nemlig så fjenden med ”not guilty”.

Men hun har også en anden orden end hun siger, så hun er jo nok temmelig guilty. Og hun har lynlås i ørerne!

Så der er jo nok grund til at gøre opmærksomhed på at der er noget galt.

Nu er der 19 dage til jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar